Search found 9736 matches

by Nick Carroll
Mon Mar 01, 2021 7:17 pm
Forum: General surf discussion
Topic: Where did you surf today ?
Replies: 24837
Views: 3980595

Re: Where did you surf today ?

lol check me out, I trolled shearer

better than fcuken Thud with his feeble ploy on the kiddies etc
by Nick Carroll
Mon Mar 01, 2021 7:07 pm
Forum: General surf discussion
Topic: Where did you surf today ?
Replies: 24837
Views: 3980595

Re: Where did you surf today ?

Northern Beaches is perfect for it. Lots of lightly attended B grade surf being poorly surfed. Very under-utilised wave resource. Pretty much the opposite to here, which is fully utilised. Yeah good effort. What I hear, Lennox is shit a lot of the time, indeed it's been pretty shit for the past two...
by Nick Carroll
Mon Mar 01, 2021 2:53 pm
Forum: General surf discussion
Topic: Where did you surf today ?
Replies: 24837
Views: 3980595

Re: Where did you surf today ?

More than ever, I think it's going to be super interesting for a lot of the NBs regulars, specially the newbies from Covid etc to see some of the CT crew surf in real life. There's a LOT of surfers around here but dead set they have no idea the CT even exists, much less that JJF, Filipe, Steph etc a...
by Nick Carroll
Fri Feb 26, 2021 2:46 pm
Forum: General surf discussion
Topic: Where did you surf today ?
Replies: 24837
Views: 3980595

Re: Where did you surf today ?

well it's gonna be fun all weekend! so cranked can surf his fcuken brains out!!!
by Nick Carroll
Thu Feb 25, 2021 10:21 am
Forum: General surf discussion
Topic: Where did you surf today ?
Replies: 24837
Views: 3980595

Re: Where did you surf today ?

yeah how's the second layer of swell off that easterly, it pushed harder than anyone thought

incredible continuing erosion at many beaches right now, a lot of central NSW sand lines are still back where they were in mid winter.
by Nick Carroll
Tue Feb 23, 2021 6:19 pm
Forum: General surf discussion
Topic: Where did you surf today ?
Replies: 24837
Views: 3980595

Re: Where did you surf today ?

look what cranked missed just around the corner on Sunday!

https://www.surfline.com/surf-news/aust ... end/113087
by Nick Carroll
Tue Feb 23, 2021 11:23 am
Forum: General surf discussion
Topic: Just general surfing stuff
Replies: 8059
Views: 1306502

Re: Just general surfing stuff

thanks Channels!

what would we do without you guys, I just don't know.
by Nick Carroll
Mon Feb 22, 2021 6:52 pm
Forum: General surf discussion
Topic: Where did you surf today ?
Replies: 24837
Views: 3980595

Re: Where did you surf today ?

yeah Wyre! I was thinking about Sandon today.
by Nick Carroll
Mon Feb 22, 2021 6:51 pm
Forum: General surf discussion
Topic: Where did you surf today ?
Replies: 24837
Views: 3980595

Re: Where did you surf today ?

There was a baby bull shark playing in the waves yesterday. Maybe 2ft long. A few of us saw it. We weren't sure what it was but I've just had a look at some pics of bull shark pups and I reckon that's what it was. Wonder where Mum was? Pretty unusual to seea baby bull shark in the ocean. Their bioc...
by Nick Carroll
Mon Feb 22, 2021 12:32 pm
Forum: General surf discussion
Topic: Where did you surf today ?
Replies: 24837
Views: 3980595

Re: Where did you surf today ?

channels wrote:
Mon Feb 22, 2021 11:03 am
I would have thought the swell is too east for Deadies to have much today?
yeah it's not really a thing today

there's a few other Things though.
by Nick Carroll
Mon Feb 22, 2021 8:26 am
Forum: General surf discussion
Topic: Where did you surf today ?
Replies: 24837
Views: 3980595

Re: Where did you surf today ?

well here she comes, rising from the east, not big yet but thicker and grindier.

I'm expecting big things from you Sydney-adjacent gaybos today
by Nick Carroll
Sat Feb 20, 2021 6:54 pm
Forum: General surf discussion
Topic: Where did you surf today ?
Replies: 24837
Views: 3980595

Re: Where did you surf today ?

Monday's gonna be the day down here

Lots more wedges and a total bluebottle massacre! Got soooo stung. Even under my leggie strap. What the fcuk??
by Nick Carroll
Fri Feb 19, 2021 5:31 pm
Forum: General surf discussion
Topic: Where did you surf today ?
Replies: 24837
Views: 3980595

Re: Where did you surf today ?

fcuken blew the back off a few this arvo. Everywhere in Sydney right now is like Curl Curl. Wobble City!
by Nick Carroll
Thu Feb 18, 2021 6:28 pm
Forum: General surf discussion
Topic: Where did you surf today ?
Replies: 24837
Views: 3980595

Re: Where did you surf today ?

It's probably because the design is so essentially unresponsive, it just sits there and the chop hits it to no avail. The Surftech materials are good at faking responsiveness so the poor thing was forced to twitch and bounce around like a horse with batteries in the saddle. But it was still basicall...
by Nick Carroll
Wed Feb 17, 2021 6:42 pm
Forum: General surf discussion
Topic: Where did you surf today ?
Replies: 24837
Views: 3980595

Re: Where did you surf today ?

Cranked wrote:
Wed Feb 17, 2021 4:44 pm
I think there were a 6'6, 7' and 7'6. They were all really thin and narrow with too much rocker for me. The 7'6 was about 40l I think, that's Nick's territory.
Nah a 7'6" is not a good length for a skinny thing. You want that for a paddle-in in surf well over 10' so she's gotta be chunky.
by Nick Carroll
Wed Feb 17, 2021 3:35 pm
Forum: General surf discussion
Topic: Where did you surf today ?
Replies: 24837
Views: 3980595

Re: Where did you surf today ?

I never have trouble with my McCoys handling chop because I DON'T HAVE ANY OF THEM
by Nick Carroll
Wed Feb 17, 2021 11:54 am
Forum: General surf discussion
Topic: Where did you surf today ?
Replies: 24837
Views: 3980595

Re: Where did you surf today ?

Katie Jackson /Surfline reckons Sunday's gonna be Excellent. So look out Cranked!
by Nick Carroll
Tue Feb 16, 2021 1:31 pm
Forum: General surf discussion
Topic: Just general surfing stuff
Replies: 8059
Views: 1306502

Re: Just general surfing stuff

check this 2min Backdoor clip here from earlier today, JJF going fcuken crazy

https://www.surfline.com/surf-news/swel ... ine/111992